Citromos kávé, ganodermás kávé, fejfájás

Számomra az egyik legütősebb, leghatásosabb gyógyszer nélküli fejfájás csillapító eszköz a citromos kávé. Természetesen cukor nélkül. Cukorral valahogy nem az igazi a hatás, de ez lehet, hogy csak nálam valamilyen pszichológiai berögzülés, hogy citromos kávét csakis cukor nélkül.

Citromos kávé fejfájásra

Nemrég hallottam erről az alternatív megoldásról és az első adandó alkalommal ki is próbáltam. Szó se róla, az íze borzalmas, de mikor az embernek nagyon fáj a feje és túl van néhány szem gyógyszeren is, amik semmit nem hatottak, akkor valahogy képes kipróbálni mindent. Ha jól emlékszem, akkor olyan 3/4 kávé és 1/4 citromlé arányban kortyolgattam el ezt a nem túl bizalomgerjesztő, ámbár nagyon hatásos italt. A kávét kortyolgatva nekem olyan 1 óra kellett ahhoz, hogy a nagyon erős fejfájásból végül minden fájdalom eltűnjön. Ezt a módszert többször is kipróbáltam, és mindig bevált. Nem mindig ugyanannyi idő kellett hozzá, volt, hogy másfél-2 óra is eltelt, míg elmúlt a fejfájás, de elmúlt. Ha nagyon erős a fájdalom, érdemes 2 adag citromos kávé elfogyasztásával megpróbálkozni és mindenképp kortyolgatva, ne egyszerre.
Ha sokat fáj a fejed, javaslom, hogy kávé és citrom mindig legyen otthon. :)


Ganodermás kávé fejfájásra

A fenti citromos kávét hagyományos (Omnia) kávéval próbáltam ki. Másik alternatív megoldás a ganodermás kávé. Ez igazából nem tudatos alkalmazás volt, hanem folyamatosan vettem észre, hogy a fejfájásom enyhülésében a ganodermás kávénak is szerepe lehet. Ha csak kicsit fáj a fejem, általában nem szoktam gyógyszer bevenni vagy citromos kávét inni. Kávét azonban rendszeresen iszok és mindig ganodermásat. Már többször észrevettem, ha éppen akkor iszom a ganodermás kávémat, amikor enyhén fáj a fejem, akkor szépen lassan, de elmúlik ezáltal is a fejfájásom. Nem mondom, hogy minden fejfájásomra hat, de a gyengébbeknél igen. 

Általánosan elmondhatom a saját tapasztalataim alapján, hogyha nagyon erős, migrénes fejfájásod van, akkor próbáld ki a citromos kávét, hagyományos kávéval, cukor nélkül. Ha pedig enyhén fáj a fejed, akkor is mehet a citromos kávé, de érdemes kísérletezned a ganodermás kávéval is, hiszen a hagyományossal ellentétben ez lúgosítja is a szervezetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése